Korzyści z białka serwatki, o którym nie wiedzieli

Korzyści z białka serwatki, o którym nie wiedzieli

Białko serwatkowe jest nie tylko idealnym dodatkiem do rozwoju i zwiększenia masy mięśniowej. Używanie wysokiej jakości białka może poprawić objawy cukrzycy, obniżyć ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, wzmocnić siły obronne organizmu, a nawet pomóc ci schudnąć. 

Korzyści z białka serwatki, o którym nie wiedzieli

Dowiedz się, co to jest białko serwatkowe, jakiego białko nadaje się wam, jaka jest zalecana dawka, i odkryj 7 korzyści, które zostawiają twoje usta są otwarte. 

Co to jest białko serwatkowe?

Białko serwatkowe lub białka serwatki otrzymywany z płynu, która powstaje podczas krzepnięcia mleka w procesie produkcji sera. To bardzo kompletny i wysokiej jakości białko, które zawiera wszystkie niezbędne aminokwasy. 

Jednak największą jego zaletą jest łatwość trawienia: organizm uczy się znacznie szybciej, niż jakiekolwiek inne białko. 

Rodzaje białka serwatki

Po tym, jak serum oddziela się od mleka, serwatka w obróbce, przez którą dostają proszek białka serwatki. Zgodnie z poziomem obróbki otrzymują trzy rodzaje białka serwatki.

Rodzaje białka serwatki

Koncentrat białka jest najbardziej powszechne i najbardziej ekonomiczny, zawierających od 30 do 85% białka. Bardziej czysty, ale bardziej przetworzony izolowane białko zawiera od 85% do 90% białka. 

Hydrolizowane białko po procesie hydrolizy okazuje się jeszcze bardziej lekki białko do trawienia i metabolizmu jego cena jest dość wysoka. Możesz dowiedzieć się więcej o rodzajach białka we wszystkim, co musisz wiedzieć o rodzajach białka. 

Jak brać białko serwatkowe

Jak podejmowana jest białko serwatkowe? Dodaj go do swoich koktajle i йогуртам lub wymieszać go po prostu z wodą lub mlekiem. Jaka dawka jest odpowiednia? Zaleca się przyjmować po dwie łyżki dziennie, co stanowi około 25-50 gramów.

Niemniej jednak, zawsze czytaj pakiet ulotkę, która towarzyszy białek serwatkowych zakupie, tak jak dawka może się różnić od marki do marki. 

Możliwe skutki uboczne? 

Nadmierne spożycie białka może powodować nudności, dyskomfort i ból, skurcze mięśni, wzdęcia, wzdęcia i biegunkę. Jeśli masz nietolerancję laktozy, spróbuj uzyskać hydrolizowane lub izolowane białko, tak jak on ledwo zawiera laktozę. 

Możliwe skutki uboczne? 

Nie zapominajmy, że nasz organizm może użyć tylko określoną ilość białka w określonym czasie, tak, że nie koncentrują się na ilości.

  • Korzyści z białka serwatki
  • Wzrost masy mięśniowej

Białko serwatki jest bardzo popularny wśród sportowców i культуристами dla swoich ogromne wpływy w pomocy rozwijać i zwiększyć masę mięśni. W miarę jak się starzejemy, masa mięśniowa ma tendencje spadkowe i stają się tłuste, zwiększając ryzyko chorób przewlekłych.

Czy istnieje sposób, aby zapobiec lub spowolnić tę stratę mięśni? Tak, zrównoważona, bogata w białko dieta wraz z ćwiczeniami na wytrzymałość są dwoma kluczowymi czynnikami dla utrzymania i utrzymania masy mięśniowej. 

Dlaczego białko serwatki jest tak skuteczny? Serum jest jednym z najlepszych dostępnych źródeł wysokiej jakości białka. Jest bogaty w rozgałęziony aminokwasom spowodowane лейцином, który charakteryzuje poprzez być aminokwasem najbardziej, który zawrzeć w edukację i naprawy tkanki mięśni.

Białko serwatkowe jest naprawdę

Skuteczny przeciwko utracie mięśni związanych ze starzeniem się, zwiększyć wytrzymałość i uzyskać chudy i mięśni ciała jest bardzo prawdopodobny że dodatki proteinowe, jak proteina serwatki, nie będą działać, jeśli twoja dieta nie jest bogata w żywienioniowych proteinach.

Wzmacnia ochronę przeciwutleniającą

Przeciwutleniacze to substancje, które chronią organizm przed utlenianiem spowodowanym przez wolne rodniki. Dlatego zmniejszają stres oksydacyjny i zmniejszają ryzyko wystąpienia chorób przewlekłych.

Glutation jest bardzo ważnym typem przeciwutleniacz, który, w przeciwieństwie do większości antyoksydantów, wytwarzany w naszym organizmie.

Jaki jest związek między glutationem i surowicy białka?

Produkcję glutationu w organizmie zależy głównie od poziomu zapasów cysteina, które znacznie zwiększyć spożycie białka serwatki.

Innymi słowy, spożycie białka serwatki, wzmacnia naturalną ochronę antyoksydacyjną organizmu, zwiększa poziom glutationu i zmniejsza stres oksydacyjny.

Zmniejszyć ciśnienie krwi

W kilku badaniach wykazano związek między rodzajem cząsteczek obecnych w produktach mlecznych, zwanych peptydami inhibitora ACE, i obniżeniem ciśnienia tętniczego krwi. Z powodu swojego stanu mleka, białko serwatki zawiera również te molekuły. I, w rzeczywistości, istnieją badania, które analizowali jego skuteczność w obniżaniu ciśnienia krwi.

A wyniki? 

Naprawdę, wysokie spożycie białka serwatki może obniżyć poziom ciśnienia krwi, głównie u osób z nadciśnieniem tętniczym. Istnieją dane naukowe, które wskazują na to, że wysokie spożycie białka serwatki w dłuższej perspektywie może obniżyć poziom cholesterolu we krwi.

Jednak potrzebne są dalsze badania, aby określić z całą pewnością, czy białko serwatkowe jest skuteczny w zmniejszaniu poziomu lipidów we krwi. 

Poprawia objawy cukrzycy

Wygląda na to, że białko serwatkowe może poprawić objawy cukrzycy typu 2, bardzo rozpowszechnionej choroby, charakteryzuje się wysokim poziomem cukru we krwi i zaburzeniami funkcji insuliny. 

Według różnych badań, białko serwatkowe może zwiększyć poziom insuliny i zmniejszyć odporność na insulinę.

Innymi słowy, spożycie białka serwatki może być naprawdę skuteczne w regulacji poziomu cukru we krwi u pacjentów z cukrzycą. I to jeszcze nie wszystkie jego regulacyjne efekty porównywali nawet z niektórymi cukrzycowymi lekami, takimi jak sulfonylomocznika. 

Zmniejszyć stan zapalny

Istnieją pewne badania, które pokazują, że wysokie dawki białka serwatki może zmniejszać C-reaktywne białko, którego poziom wzrasta, gdy istnieje stan zapalny w organizmie. Czyli białko serwatki może pomóc zmniejszyć stan zapalny. 

Z drugiej strony, uważa się, że spożycie białka serwatki może pozytywnie wpływać na nieswoiste choroby zapalne jelit, do których należą Choroba leśniowskiego-Crohna i wrzodziejące zapalenie jelita grubego.

Jednak potrzebne są dalsze badania, ponieważ rzeczywiste dane są nadal niewystarczające. 

Przyczynia się do zmniejszenia masy ciała

Wszystkie białka powodują poczucie spełnienia i wypełnienia przy użyciu. Jednak białko serwatki zaspokaja apetyt nawet więcej, niż inne białka, takie jak soja i kazeina.

Co to znaczy?

Połykając białko serwatki, nasz apetyt nasycony wcześniej, a my automatycznie spożywamy mniej kalorii, bo nie jesteśmy głodni lub nie pragniemy. Ponadto, białka również wyróżniają się zdolnością zwiększyć metabolizm, pomagając spalić więcej kalorii.

Z tego powodu zasadne jest powiedzieć, że whey protein przyczynia się do zmniejszenia masy ciała, a poza tym, to naprawdę może być skuteczne w utracie tych dodatkowych kilogramów.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here