Magnezu świadectwo dla zdrowia

Magnez jest czwartym pod względem częstości występowania składnikiem odżywczym w organizmie człowieka. Odgrywa wiele ważnych ról w zdrowie naszego ciała i mózgu. Korzyści dla zdrowia magnezu, które są obsługiwane badaniami naukowymi.

Magnezu świadectwo dla zdrowia

Magnez bierze udział w setkach reakcji biochemicznych w organizmie

Magnez to minerał znajdujący się na lądzie, w morzu, roślinach, zwierzętach i ludziach. Około 60% magnezu w organizmie znajduje się w kościach, natomiast reszta znajduje się w mięśniach, tkankach miękkich i płynach, w tym krew. 

W rzeczywistości, każda komórka w twoim ciele znajdują go, a on potrzebuje, aby działać. Jedną z podstawowych funkcji magnezu jest pełnienie funkcji kofaktor lub pomocniczej molekuły w reakcjach biochemicznych, stale prowadzonych enzymów.

Magnez może zwiększyć wydolność fizyczną 

Magnez odgrywa również pewną rolę w wykonywaniu ćwiczeń fizycznych. Podczas treningu możemy potrzebować na 10-20% więcej magnezu niż podczas odpoczynku, w zależności od aktywności. 

Magnez może zwiększyć wydolność fizyczną 

Magnez pomaga przenieść cukru we krwi z mięśni i usunąć kwas mlekowy, który może gromadzić się w mięśniach podczas treningu i powodować ból. Badania wykazały, że suplementy mogą zwiększyć wydolność fizyczną sportowców, osób starszych i osób z chorobami przewlekłymi.

Magnez walczy z depresją

Magnez odgrywa ważną rolę w funkcjonowaniu mózgu, a nastrój i niski poziom są związane ze zwiększonym ryzykiem depresji.

Analiza ponad osób wykazały, że osoby w wieku do 65 lat z niskim spożyciem mieli na 22% wyższe ryzyko depresji.

Magnez jest skuteczny przeciwko cukrzycy typu 2

Magnez wywiera również korzystny wpływ na cukrzycę 2 typu. Około 48% chorych na cukrzycę uważa się, że mają niski poziom magnezu we krwi. Może to mieć wpływ na zdolność insuliny, aby utrzymać poziom cukru we krwi pod kontrolą. 

Magnez jest skuteczny przeciwko cukrzycy typu 2

Magnez może obniżyć ciśnienie krwi

Badania wykazały, że dodanie magnezu może zmniejszyć ciśnienie krwi.

W jednym z badań, ludzie biorąc 450 mg na dzień doświadczali znaczącego zmniejszanie w systolic i rozkurczowym ciśnieniu krwi.

Magnez ma działanie przeciwzapalne

Niskie spożycie magnezu wiąże się z chronicznym rozognieniem, która jest jednym z czynników starzenia, otyłości i chorób przewlekłych. 

Magnez może pomóc w zapobieganiu migreny

Migreny są bolesne i изнурительны. Często występują nudności, wymioty, wrażliwość na światło i hałas. Niektórzy badacze uważają, że ludzie z migrenami bardziej prawdopodobne niż inne, aby mieć niedobór magnezu. 

Magnez zmniejsza oporność na insulinę

Insulinooporność jest jedną z głównych przyczyn zespołu metabolicznego i cukrzycy typu 2. Charakteryzuje się pogorszeniem zdolności komórek mięśniowych i wątroby poprawnie trawić cukier we krwi.

Magnez odgrywa ważną rolę w tym procesie, i wiele osób z zespołem metabolicznym jest niedobór. 

Magnez poprawia objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego

PMS jest jednym z najczęstszych zaburzeń wśród kobiet w wieku rozrodczym. Twoje objawy to zatrzymywanie wody, skurcze brzucha, zmęczenie i drażliwość.

Co ciekawe, magnez, jak wykazano, poprawia nastrój u kobiet z PMS, a także może zmniejszyć retencję wody i inne objawy. 

Magnez jest bezpieczny i powszechnie dostępny

Magnez jest niezbędny dla dobrego zdrowia. Zalecana dawka dobowa wynosi 400-420 mg dziennie dla mężczyzn i 310-320 mg na dobę dla kobiet. Można go uzyskać z produktów spożywczych i dodatków.

Uzyskanie odpowiedniej ilości magnezu jest niezbędne dla utrzymania dobrego stanu zdrowia. Upewnij się, że jesz wystarczająco dużo produktów bogatych w magnez, lub suplementy, jeśli nie można uzyskać wystarczająco dużo swojej diety samodzielnie. Bez odpowiedniej ilości tego minerału twoje ciało po prostu nie może funkcjonować optymalnie.

Zalety magnezu do widzenia są podobne do tych z witamina A, unikając utraty wzroku należnej przedwczesne starzenie się. Dlatego produkty bogate w magnez, są bardzo skuteczne w zapobieganiu wiekowych okulistycznych chorób, takich jak zaćma czy zwyrodnienie plamki żółtej. Magnez jest również bardzo dobry w celu poprawy widzenia w nocy.

Przynosi energię, pomagając zapobiec zmęczenie i nadmierne zmęczenie

Nerki pracują prawidłowo, przyczyniając się do eliminacji odpadów organicznych.

To pomaga obniżyć poziom cholesterolu, co prowadzi do poprawy krążenia krwi w całym organizmie, w tym w oczach.

Wzmacnia kości, jest doskonałym sojusznikiem, aby zapobiec декальцинации i łagodzeniu objawów choroby zwyrodnieniowej stawów.

Przeciwwskazania do magnezu nie są znane pod warunkiem, że są one podejmowane w sposób naturalny. Jednak ich przyjmowanie w postaci tabletek lub leków powinien być pod kontrolą specjalisty, tak jak zostały zidentyfikowane pewne problemy, związane z ich spożywaniem, które są najbardziej istotne.

Magnez lub chlorek magnezu ma właściwości przeczyszczające, więc może powodować biegunkę, zapalenie jelita grubego i inne problemy jelitowe. Jeśli te objawy zauważone, to najlepsze zatrzymać ingestion natychmiast. Nie są one częste, ale ludzie, którzy są podatni na kamieniach w nerkach, powinny ograniczyć spożycie magnezu, ponieważ mogą one złagodzić ich wygląd.

Przygotuj krystaliczny chlorek magnezu, sprzedawany w do tego wystarczy tylko zagotować litr wody i zdjąć z ognia, poczekać kilka minut, aż ostygnie, i wlać powłokę z хлористым magnezu w szklane naczynie do rozpuszczania się krystalizował.

Chociaż czasami człowiek z nadmiarem magnezu nie zauważa żadnych objawów, może być osłabienie Mięśni, splątanie i zmniejszenie odruchów.

W każdym razie, jeśli badanie lekarskie wykazało odchylenie w poziomie magnezu, ważne jest, aby przestrzegać medyczny kontroli i leczenia, ponieważ może to być oznaką poważnych problemów zdrowotnych. Zrównoważona dieta z wszystkich makro i mikroelementy, niezbędne dla organizmu, jest podstawowym fundamentem, na którym prowadzona jest optymalne całkowita i wizualny stan zdrowia.

Jeśli mamy również dość i proporcjonalnie trenować i regularnie chodzić do okulisty, nawet jeśli nie zauważamy żadnych odchyleń w naszych oczach, po prostu jako środek ostrożności, będziemy na dobrej drodze, aby cieszyć się dobrym wizualnym zdrowiem przez wiele lat.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here