Ranking BCAA 2019

Zalety serwatki białka w diecie?

Białko serwatkowe jest jednym z najbardziej popularnych suplementów diety, dostępnych dziś. Od wzrostu i naprawy mięśni do zwiększonej energii i grubej utraty, produkt ten może uczynić cuda dla twojego zdrowia.

Ranking BCAA 2019

Liczne badania wykazały, że białko serwatkowe może mieć przeciwnowotworowe i przeciwzapalne. Przy regularnym stosowaniu pomaga zapobiegać chorobę, zmniejsza utratę masy mięśniowej i przyspiesza regenerację między treningami korzyści z białka serwatki

Co to jest białko serwatkowe?

Kilka lat temu, suplementy białka serwatki używane tylko przez sportowców. Dziś coraz więcej ludzi ma świadomość tego niesamowite korzyści dla zdrowia białka serwatki mleka. To naturalne połączenie w mleku.

Co to jest białko serwatkowe?

Jest on również dostępny jako suplement diety w postaci proszku

Wiele sklepów oferuje kilka batonów proteinowych, obserwowanych, odżywki rynkową i zamienniki posiłków zawierających białko serwatkowe. W przeciwieństwie do innych rodzajów białek, serum zawiera wszystkie aminokwasy niezbędne do syntezy białka mięśniowego.

Jest to jeden z najlepszych naturalnych źródeł aminokwasów rozgałęzionych BCAA

W połączeniu z czystą dietą i ćwiczeniami białko serwatkowe pomaga budować mięśnie i pomaga w utracie tłuszczu. Dodatek ten jest doskonałym dodatkiem do tych, którzy diety i starają się stracić kilogramy i utrzymać mięśnie.

Białka serwatki otrzymywany z mleka. Kiedy jest stosowany jako suplement diety, może pomóc zwiększyć dzienne spożycie białka bez dodatku wielu węglowodanów lub tłuszczów w diecie.

Korzyści dla zdrowia białka serwatki

W ogóle, proszki białka serwatki zawierają mniej niż pięć gramów węglowodanów na porcję i praktycznie nie zawierają tłuszczu. Dodatki te zawierają mało laktozy. W zależności od twoich celów, można wybrać albo izolowane białka serwatkowego, koncentrat białek serwatkowych, albo hydrolizat białka serwatkowego.

Korzyści dla zdrowia białka serwatkiSportowcy nie są jedynymi, którzy mogą korzystać z białka serwatki. Ten dodatek okazało się korzystne dla osób w każdym wieku. Oto niektóre z jego głównych zalet: Zalety białka serwatki:

  • Przyczynia się do wzrostu mięśni.
  • Wzmacnia swój układ odpornościowy.
  • To poprawia zdrowie układu sercowo-naczyniowego.
  • Pomaga przy odchudzaniu.
  • Pomaga utrzymać mięśnie
  • Skraca czas regeneracji po intensywnych treningów
  • Obniża poziom złego cholesterolu 
  • Zmniejsza stan zapalny w organizmie
  • Zwiększa rozmiar i wytrzymałość mięśni
  • Trzyma całą dłużej.
  • Zapobiega utracie mięśni

Wspomaga syntezę białek

Białko serwatkowe zmniejsza uczucie głodu i pragnienia, hamując wydzielanie greliny, hormonu głodu. To również zwiększa odtłuszczoną masę i siłę mięśni, pozwalając pracować więcej. Dla osiągnięcia optymalnych rezultatów używaj izolat białka serwatki. Produkt ten, jak zwykle, nie mniej niż 90% białka.

Badania wskazują, że białko serwatkowe poprawia zdrowie mięśni i stawów, poprawia metabolizm i zmniejsza uszkodzenia przez wolne rodniki. Ta mieszanka ma wysoką wartość odżywczą i może zmienić sposób patrzysz i czujesz. Jeśli chcesz stracić tłuszcz, cieszyć się lepszym zdrowiem lub budować mięśnie, białko serwatkowe może pomóc ci osiągnąć swoje cele.

Ten suplement diety jest dostarczany w postaci proszku i może być mieszana z mlekiem, wodą lub sokiem owocowym. Można również używać go do gotowania bogatych w białko przekąski, naleśniki, koktajle i deserów. Białko serwatkowe w proszku dostępne są w szerokiej gamie smaków, w tym czekolady, maliny, wanilia, cappuccino i kawy. Produkty te są łatwo przyswajalne, zapewniając szybkie i wygodne źródło białka o każdej porze dnia.

Jak obliczyć czas przyjmowania białka serwatki

Jeśli akceptujesz swoją białka w dodatku w niewłaściwym czasie, twoje ciało, najprawdopodobniej, nie będzie korzystać wszyscy, i dobra część protein w proszku będzie przeznaczona na próżno.

W ciągu kilku minut po treningu

Prawidłowe odżywianie po intensywnych treningów zwiększy twój metabolizm i sprawi, że organizm do produkcji mięśni hormonów, takich jak testosteron, insulina i hormon wzrostu.

Odbiór 20-40 gramów białka wraz z węglowodanów bezpośrednio po treningu doprowadzi do dramatycznych zmian w organizmie wraz z upływem czasu. kilka batonów korzyści surowicy naturalnej żywności (około 30-40 g białka i niektóre węglowodany).

Rano

Kiedy budzisz się, twój organizm potrzebuje żywności po poście w ciągu 7,8 lub 9 godzin, to będzie dobry czas dla whey protein koktajl lub aminokwasów suplementy. Białko serwatkowe jest szybciej przyswajane niż cały posiłek, i szybciej dociera do mięśni.

Przed pójściem spać

Spożywanie powolny białko absorpcji, takie jak kazeina, da twoim mięśniom stały przepływ bloków w ciągu całej nocy, w ten sposób mięśnie pozostaną w stanie przez samego długi okres głodówki.

Między posiłkami

Spożycie białka między dwoma posiłkami pomaga organizmowi zachować anaboliczne w ciągu dnia, zwłaszcza jeśli masz długie okresy czasu między posiłkami, bo białko serwatkowe łatwiej przyswajalne, nie będziesz są cały czas, i będziesz czuć się bardziej głodny, kiedy przyjdzie na to czas do jedzenia.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here